Вчитель-вчителю

(Рубрика дитячі проекти)
Проект підготував
учень 2 класу
Гудименко Роман.


Тема: Годівничка


Вид, тип проекту: пізнавально-дослідницький, середньої тривалості.
Мета проекту: формувати основи екологічної культури через розвиток дбайливого ставлення до зимуючим птахам, їх підживлення.
Проблема: зимуючі птахи потребують допомоги людей у холодний період часу, потрібно дізнатися, чим їх можна погодувати.
Завдання:
1) розширити уявлення дітей про зимуючий птахів, види корму;
2) активізувати і розширити словник дітей з теми проекту;
3) розвивати навички пізнавально-дослідницької діяльності при пошуку інформації про зимуючих птахів, види корму, при реалізації проекту;
4) розвивати творчу уяву у процесі продуктивної діяльності дітей;
5) формувати дбайливе ставлення до птахів у вихованців групи дитячого саду.
6) підвищити екологічну культуру батьків вихованців через надання допомоги дітям у реалізації проекту.

 Взимку голодно та холодно пташкам. Вони прилітають ближче до людських осель.
    Люди підгодовують пернатих друзів. Заздалегідь дбайливо майструють годівнички. Насипають крихти та крупи. Їдальнями вони стають для пташок. Галасливими купками прилітають пернаті. Синички, снігурі, горобчики ласують наїдками.

Любий друже!
Ти знаєш, що маленьким пташкам, які залишилися зимувати разом з нами, живеться важко. Як дістатися до корму, вкритого кригою і снігом? А тим часом саме взимку, коли дуже холодно, пташці потрібно більше їжі, ніж влітку. Взимку птахи гинуть не від холоду, а з голоду. Бо сита пташка не замерзне навіть в найлютіший мороз. Тож якщо ви повісите годівничку, то не лише зможете спостерігати за життям птахів, а й зробите добру і потрібну справу.

Чим же пригостити пташок? Кращі ласощі – соняшникове і гарбузове насіння. Годяться і пшоно, просо, гречка, крихти черствого білого хліба, суха дрібненька вермішель. Таке пригощення сподобається усім птахам. Снігурі люблять ягоди горобини і бузини.

Проект підготував
учень 2 класу
Кільовий Олександр.

 Тема: Як рослини готуються до зими

Тип проекту: навчально-інформаційний.
Мета проекту:
 Практична – продовжити формування вміння аналізувати, порівнювати і виділяти істотні ознаки; розвивати допитливість, уміння працювати в колективі, виступати перед класом.
Педагогічна – ознайомити учнів з осінніми змінами в житті рослин; збагатити знання учні про зимівлю дерев, їх значення у живій природі, про цінність їх для людини; виховувати любов до природи, бажання охороняти і примножувати її красу, засвоїти норми естетичного, морального ставлення до природи.
Завдання проекту:
1. Прищеплювати любов до природи, дбайливе ставлення до неї .
2. Стимулювати прагнення дітей (за допомогою дорослого) здобувати знання, використовуючи їх у грі.
3. Активізувати і збагачувати їх словник про навколишній світ.
4. Спонукати дитину до активності в пошуку сенсу змін, що відбуваються в природі.
5. Вчити дітей розумно будувати свою діяльність, висловлювати свою думку.
6. Навчити дітей відображати в малюнках ознаки природи в різні пори року, використовуючи різні способи і засоби зображення.
7. Ознайомлення з нетрадиційними техніками малювання: друк листям, кляксография, кольоровий і чорно-білий граттаж, монотипія, скочування папери та ін.
8. Виховувати у дітей емоційне, позитивне ставлення до природи, вміння бачити прекрасне в різний час року.
Проект підготувала
учениця 2 класу
Парасюк Вероніка.

Тема: Лісова аптека 
Мета: розповісти учням про лікарські рослини лісів, їх властивості; вчити бути обережними з незнайомими рослинами і їх плодами; обговорити з учнями, плоди яких рослин можна куштувати; виховувати бережливе ставлення до природи.
Аптека зелена,
Зелена аптека!
Від тебе й від мене
Вона недалеко.
Зелена аптека
Лежить навкруги,
Зелені горби
І зелені луги,
Зелені сади, і ліси, і поля,—
Уся наша рідна, квітуча земля!
Зелена аптека — це трави і квіти,
Що в кошик збирають дорослі і діти.
Зелена аптека, що бачим навкруг,—
Це наш помічник і хороший друг!
Зелену аптеку слід кожному знати:
Крушина, фіалка,
Конвалія, м’ята,
Вільха, деревій, бузина і чорниці,
Черемха і пижмо,
Шипшина й суниці.

Лікарські рослини використовують як чаї та у косметиці. Зеленою аптекою користувалися ще наші бабусі, лікували недуги. Пропонуємо дізнатися, які рослини можна збирати у липні-серпні.



День екології.
Проблема: збереження природи, поліпшення екології.
Мета: показати роль природи у житті людини; виховувати дбайливе ставлення до природи; спонукати учнів до дій, які б примножували природні багатства рідного краю; виховувати почуття патріотизму
Девіз дня.
«Ніколи не зробимо шкоди природі ми в ріднім краю».
 І. Організація дітей.
Ми всі любимо природу:
Турбуємось про чисту воду,
Дерева, квіти доглядаємо,
Гілочок не ламаємо,
Про пташок завжди ми дбаємо.
ІІ. Основна частина.
- Сьогодні у нас незвичайний день. Сьогодні ми зробимо ще один крок в країну Природи, в країну чудову. 





Комментариев нет:

Отправить комментарий